← Tilbage til menu
Import af elbil, sådan importerer du en elbil fra Tyskland.

AfgiftsvurderingImport af elbil →

Jeg vil gerne have danske nummerplader på en elbil fra udlandet.

volvo

AfgiftsvurderingImport af bil eller MC →

Jeg vil gerne have danske nummerplader på en bil eller motorcykel fra udlandet.

Hjælp til køb af elbil i udlandet

ServiceHjælp til køb →

Jeg vil gerne have hjælp til at finde og købe en elbil i udlandet, samt få den bragt til Danmark.

Import af bil eller MC

ServiceHjemtransport →

Jeg vil gerne have transporteret min bil fra Tyskland, Sverige, Holland eller Belgien.

Andre afgiftsvurderinger

← Tilbage til menu
← Tilbage til menu

Udvalgte artikler

michael-fousert-O63S96_qn8c-unsplash

Hvad er afgiften på en elbil fra Tyskland?

Går du med tanker om at importere en elbil, men er i tvivl om hvad afgiften er på din drømmebil? Vi kan hjælpe dig rigtig godt på vej med at finde svaret.

Import af bil eller MC

Guide til køb og import af bil fra Tyskland og EU

Vi har samlet erfaringer fra vores medarbejdere, partnere samt kunder. Det er blevet til denne guide, til dig som selv vil købe og hente en bil i Tyskland.

tesla-4730660_1280

Sådan importerer du en elbil fra Tyskland i 5 nemme trin

Vi giver dig her en gennemgang af, hvordan du importerer en bil fra Tyskland i fem nemme trin.

billede

Plug-in hybrid biler og CO2-udledning

Den nye registreringsafgift i Danmark fra 2021 er baseret på bilens CO2-udledning. Hvad betyder det for dig? Læs mere her.

← Tilbage til menu
← Tilbage til menu
quickimport

Om os →

Læs mere om QuickImport og hvad det er vi kan gøre for dig.

synshaller

Synshaller →

Her kan du finde alle vores partner synshaller.

kontakt-os

Kontakt os →

Har du brug for hjælp? Så hjælper vi gerne.

← Tilbage til menu

Besparelser ved 150% for MC

Da vi i QuickImport også har tradition for at vejlede i registreringsafgift for motorcykler har vi naturligvis også beregnet et par eksempler på import af brugt ved 150% afgiftssatsen.

Honda Goldwing 1800 fra 2007.
Registreringsafgift ved 180% sats: ca. 172.600 kr.
Registreringsafgift ved 150% sats: ca. 145.600 kr.
Besparelse på ca. 27.000 kr

Honda CBR 1000 RR fra 2009.
Registreringsafgift ved 180% sats: ca. 73.000 kr.
Registreringsafgift ved 150% sats: ca. 62.500 kr.
Besparelse på ca. 10.500 kr

Ducati Monster 695 fra 2007.
Registreringsafgift ved 180% sats: ca. 38.000 kr.
Registreringsafgift ved 150% sats: ca. 33.000 kr.
Besparelse på ca. 5.000 kr

BMW K 1600 GL fra 2014.
Registreringsafgift ved 180% sats: ca. 202.000 kr.
Registreringsafgift ved 150% sats: ca. 170.500 kr.
Besparelse på ca. 31.500 kr.

Yamaha YFZ R1 fra 2010.
Registreringsafgift ved 180% sats: ca. 102.500 kr.
Registreringsafgift ved 150% sats: ca. 83.000 kr.
Besparelse på ca. 19.500 kr

Der gælder naturligvis det samme mønster som med biler. Jo dyrere motorcyklen er, jo større vil besparelsen være. Den store forskel ligger i skala-knækket for 105% satsen som ligger på 17.430 kr og ikke som med biler ved 82.950 kr.

Flere blogposter